21 по 25 листопада 2016 року в м.Дніпро Дніпропетровської області відбувся семінар-тренінг «Принципи« дружнього підходу »при наданні медичної допомоги підліткам та молоді».

21 по 25 листопада 2016 року в м.Дніпро відбувся семінар-тренінг «Принципи« дружнього підходу »при наданні медичної допомоги підліткам та молоді».

 

Проведення тренінгу стало можливим завдяки підтримки Фонду Народонаселення ООН в Україні.


Проводили  семінар-тренінг: Голоцван О.А., Анопрієнко О.В.; Мальцева О.І.
Координатор: Романенко Л.В.

Мета семінара-тренінга: Інтеграція медико-соціальної допомоги (на основі "дружнього підходу") до медичних установ первинної ланки.

Завдання:

Надати інформацію:

  • Клініки дружні до молоді
  • Психофізіологічні особливості підліткового віку
  • Наслідки ризикованої поведінки підлітків - вагітність інфікування ІПСШ та ВІЛ, вживання ПАР
  • Профілактика гендерного насильства в молодіжному середовищі
  • ДКТ - алгоритм дій
  • Сучасні методи планування сім"ї
Тренінг відкрили: головний педіатр Дніпропетровської області, представник регіонального відділу ФНООН та тренерська команда.

 

Всі учасники відзначили ефективність інтерактивних методів роботи, а також ділилися своїм досвідом.

Інтерес учасників викликали всі розділи програми семінару-тренінгу, особливо були виділені такі теми, як: гендерне насильство, сучасні методи планування сім"ї та алгоритм надання допомоги в різних клінічних ситуаціях.

Учасники відзначили, що їх очікування виправдалися і, більш того, для половини з них, надана інформація перевищила очікування.

Всі учасники відзначили, також, що набули навичок навички роботи з постраждалими від гендерного насильства, навички вибору методу контрацепції і роботи з алгоритмами. Тренер з планування сім"ї надала учасникам інформацію по медичним наборам для допомоги постраждалим від насильства.

Зауважень по організації, проведенню і оснащенню тренінгу не було.

При підведенні підсумків всі учасники відзначили, що інтерактивна методика, позитивна атмосфера і високий професіоналізм тренерів дозволили їм ефективно засвоїти величезний обсяг інформації, а також дали відмінний імпульс для продовження ефективної медико-соціальної діяльності на робочих місцях.

Всі учасники висловилися про необхідність постійного підвищення кваліфікації всіх співробітників КДМ, співробітників сімейної медицини, а також психологів та соціальних працівників.

Учасники, які не працюють в КДМ, відзначили відсутність інформаційних, навчальних, комунікаційних матеріалів для фахівців первинної ланки, які надають медичні послуги підліткам.