30 травня 2017 року відбувся Прес-клуб «Запровадження загальноєвропейського номеру дитячої «гарячої» лінії 116 111 в Україні – крок назустріч дітям»

30 травня 2017 року в м. Києві відбувся Прес-клуб «Запровадження загальноєвропейського номеру дитячої «гарячої» лінії  116 111 в Україні – крок назустріч дітям».

Національна "гаряча лінія" працює на базі громадської організації "Ла Страда - Україна" з 1997 року за підтримки міжнародних організацій та донорів у співпраці із державними та недержавними організаціями.


З 1 червня 2017 року, в Міжнародний день захисту дітей Національна дитяча «гаряча» лінія, що функціонує на базі  Громадської організації «Ла Страда-Україна» запроваджує консультації за номером 116 111. Номер було виділено рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, №131 від 14.03.2017 для організації на мережах мобільного зв’язку. Українські мобільні оператори «Київстар» та «lifecell» за сприяння Української асоціації операторів зв’язку «Телас» першими виконали це рішення. Даний номер телефону є гармонізованим європейським номером та запроваджений у 26 європейських країнах для послуг з особливим суспільним значенням, а саме, виключно для консультування дітей по телефону.

 Довідкова інформація про Національну дитячу «гарячу» лінію:

 

  • лінія функціонує з 2013 року;
  • є членом Міжнародної асоціації дитячих «гарячих» ліній (СНІ);
  • це інформаційний ресурс для дітей та про дітей, 15% звернень за 2016 рік – від дорослих;
  • консультації є безкоштовними, анонімними та конфіденційними;
  • за період з 2013 року по сьогоднішній день отримано більше 143 000 звернень;
  • в 2016 році отримано та надано відповідь на 45 392 звернення;
  • робота лінії стала і є можливою завдяки підтримки UNICEF, Diakonie, Ecpat, German humanitarian assistance, Bread for the World, Фонду «Відродження» тощо.

 

Онлайн-консультації надаються за адресою:  info@la-strada.org.ua

Офіційний сайт: http://la-strada.org.ua/